Jag behöver sol och värme!

Jag har varit sjuk sen i lördags, så tråkigt. Jag tror att det är det här vädret som gör att jag blir sjuk hela tiden! Jag skulle behöva komma utomlands känner jag. Har ju tänkt åka ner och hälsa på min kära vän Tintin som bor nere i Spanien för tillfället. Så jag ska försöka komma iväg i november tänkte jag, skulle vara riktigt jäkla skönt!

Just nu sitter jag och kollar på innebandy, Sirius-Täby. Min kusin Mikael står i mål i Sirius så jag håller på dom. Dom har gjort en riktigt bra match hittills, just nu står det 5-3 till Sirius! Så håll ut det sist nu då!!!! Eftersom jag själv har varit domare så borde jag inte klaga men, domaren har varit helt jävla sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0