Rumpan är hemma!!

Min älskade Sara Brodin har kommit hem!! Hon kom hem igår, så kul. Ska träffa henne ikväll och snacka massa och sedan är det skiva som gäller för oss. Det är några Linnéklasser som har skiva bla mickis och joels klass. Kommer bli riktigt skojj tror jag! Dock har dom tema lila, det är ju ganska jobbigt eftersom jag inte användet lila. Men jag får väl ta lila armband eller något sånnt! Igår var jag också på skiva tillsammans med frican, det var sara och martinas klass som som hade skiva då. Grymt kul kväll asså, jag träffade massa gamla klasskompisar och webban som jag inte har träffat på evigheter, kul kul. Nej nu måste jag hoppa in i duschen innan min sara kommer.

Hare gött!


Back in the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0