Onsdag

Oj oj, nu har jag inte skrivit på länge, illa av mig! Vad har hänt på senaste tiden då? JO, i fredags var jag ut med Sara,  jag var dock inte på så bra humör men det var trevligt ändå! Vi satt på terassen hela kvällen och tog det lugnt bara, träffade massa kompisar som jag inte träffat på evigheter och träffade lite nytt trevligt folk. Men det blev nog lite för mycke dricka den kvällen för min del för på lördagen när jag vaknade var jag gyrmt bakis, kändes som att hela sängen gungade.Usch, usch! Så lördagskvällen blev lugn, kollade på Melodifestivalen med Sarah och Frican, MYS!  I veckan har jag jobbat och tränat bara. Men idag var jag ledig så då passade jag på att hänga med Frican till hennes salong, eftersom jag ska vara långhårsmodell på hennes gesällprov i maj. Hon provade massa roliga frisyrer på mig, riktigt kul! Nu ska jag kolla på Grey´s Anatomy. 

Ha det fint! CIAO!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

fina frisyrer:D har frederika gjort dom alltså? duktigt

2009-03-28 @ 09:02:45
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0