Torsdag

Jag har inte hunnit sitta vid datan på evigheter och det hinner jag inte idag heller egentligen så det blir ett kort inlägg. Helgen var lugn. I fredags var jag på Gränby Centrum med Frican och Ida, kikade lite i affärer och fikade, riktgt mysigt. Hittade en jättefin klänning på vila som inhandlades. Var hos Maria på kvällen och kollade på film och drack lite vin. Lördagen var lugn även den med mys hemma hos Michaela med Ida och Frican. I övrigt har jag inte så mycket att berätta om veckan, har hjälpt Fredrica med hennes blogg så nu får vi se om hon kommer igång att blogga! 
Nu måste jag kila, får se om jag hinner skriva något mer idag lite senare.
Ha det kanon! 


Klänning från vila

Kommentarer
Postat av: Marie Lindell

Hej tjejen!

Roligt att kolla in på din blogg. Nu får jag yttligare en blogg att läsa. Hälsa mor och far.

Mvh Marie Lindell

2009-03-26 @ 15:58:55
URL: http://trollikotteland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0