Sushikväll med flickorna

Gårdagen var riktigt mysig faktiskt. Kvällen började med hemgjord sushi och vin tillsammans med Michaela, Ida och Fredrica. GRYMT GOTT! Mycket godare än den man köper hem från restaurang. Alla förutom jag var jattetrötta och som vanligt var jag sjukt sugen på att gå ut och klubba lite. Så jag lämnade mina tröttisar och åkte in till stan för att möta upp  Moa, Jennie, Madde och några till. Väl inne så bestämde vi oss för att först dra till redroom en stund, ta några öl och ta det lite lugnt. Sedan blev det en sväng till people, men det var riktigt dåligt drag så vi kunde lika bra ha varit kvar på redroom, där det hade varit mycket trevligare. 

Idag då, jag vaknade med en hemsk huvudvärk. Det blev nog lite för mycket dricka igår även fast det inte kändes så när jag gick och läg mig. Så idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har bara varit och firat min lilla prinsessa Hedvig som fylde 3 år. Av mig fick hon en käpphäst, som hon älskade och en liten klänning och ett par leggings. 

Kvällen har varit lugnt, har suttit och myst med J och kollat på Melodifestivalen. Det blir nog en ganska tidig sänggång ikväll, har varit väligt sliten den senaste tiden. 

Ha det bra! 



Bland det godaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0