Kenny Begins!

Det har varit en riktigt kul helg faktiskt! I fredags var jag michaela och frican hemma hos michaela och tor det lugnt och kollade finalen på Let´s dance, jag tyckte dock att Laila skulle vinna men Magnus var ju också bra. I lördags drog Frican, jag, Mickis, Michaela, Jojjo och Sara på Kenny Begins, asså så jävla rolig film, vi satt och asgarvade heeeela filmen!! Lätt värd att se igen! Sen träffade vi min bror och han polare Niklas och gick till Firman, lite trångt men mysigt ställe. Sen drog jag, sara, frican och michaela vidare till Etage, där blev vi inte så långvariga eftersom dom tyvärr stängde en timme tidigare. Asså jag fattar inte grejjen med att ställa om klockan, man blir ju bara förvirrad av det!

I söndags var jag gaaanska bakis asså, men jag kom ändå upp ur sängen och klarade av att palla mig till stan där jag, frican och michaela käkade sushi/kina. Grymt gott! Men nu måste jag dra!

Ha det fint, Ciao!

  muuuums!
 grymt bra film!
 niklas,emil,sara,frican
 niklas,jag
 sara,frican,michaela 
 niklas,jag
 shiiit vad vi är lika?! (eller inte)  riktigt lyckad bild flickor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hejsan gumman :)

Hur är de med dej då?? Hoppas de är fint..

Ni verkar haft det kanon bra :)



kram

2009-03-30 @ 21:58:12
Postat av: McN 3

jävla bilder du har valt !

Las,läka och avakadooo...?

2009-04-10 @ 16:22:45
Postat av: Sara

HAHAHAHA ja precis!!! lasen var godast!

2009-04-11 @ 18:45:40
URL: http://saraett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0