Innebandy

Jag har spelat innebandy i nästan hela mitt liv, men i höstas tappade jag motivationen helt så nu har jag haft uppehåll i snart 9 månader! I april förra året var jag och resten av laget som jag spelade i (Funbo) till London och spelade mot 2 Engelska lag och för några dagar sen så hörde en av mina gamla lagkompisar av sig till mig och berättade att ett av dom lagen skulle komma hit och spela mot oss. Hon undrade om jag ville vara med och spela, jag sa självklart JA! Så på lördag är det innebandy som gäller! Sen blir det party med hela gänget på kvällen. Kommer bli så grymt kul att få träffa alla igen! Woho, längtar tills på lördag!! :D


Nästan hela stjärnlaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0